luni, 10 ianuarie 2011

Hair Routine

Am decis sa fac un articol despre parul meu si despre ce produse folosesc. Sper sa va fie de folos daca sunteti in cautare de produse noi.

Sa va spun cateva lucruri despre parul meu:
-de obicei il spal la 2-3 zile (nu se ingrasa repede)
-varfurile sunt uscate 
-nu este drept, este buclat 
-este mediu-lung (este in procesul de crestere) 

Cam asa arata:

Image and video hosting by TinyPic  

Dar il voi creste pana va fi ca aici: 

Image and video hosting by TinyPic 
 


Image and video hosting by TinyPic

(in poza aceasta este in forma lui naturala)

   
Nu recomand sa va spalati parul in fiecare zi, doar daca este gras. (greseala care am facut-o aproximativ 1 an)


Si acum produsele pe care le folosesc:

Imi samponez parul cu Herbal Essences Volum la inaltime (uplifting volume). Dupa ce imi clatesc parul aplic balsamul tot din aceasta gama.
Am mai folosit si seturile: Mergi pe varfuri! si Bun venit, hidratare! tot de la Herbal Essences. Imi plac foarte mult pentru ca iti curata parul si il hidrateaza.
O data - de doua ori pe saptamana aplic masca de par de la Orzene Beer Protection Mask cu extract de cereale.
Dupa ce imi ridic parul intr-un prosop (stiu, stiu ca nu este foarte bine ceea ce fac, pentru ca parul este foarte fragil atunci cand este ud si se poate rupe, dar nu ma pot dezobisnui) stau cu el cam 5-10 minute pentru a se mai usca un pic.
Apoi aplic un ser pentru varfuri de la Avon Advance Techniques- Dry Ends Serum.
Uneori cand nu vreau sa imi intind parul, cand urmeaza sa-l prind intr-un messy bun, coada sau spic, aplic si o crema-balsam de la Schwarzkopf Taft Straight & Glossy Straightening Balm (va avea rezultate doar daca folositi uscatorul).
Cand vreau sa am buclele un pic mai definite, aplic o spuma de la Wella Wellaflex Curls & Waves. 
Dupa aceea aplic un Ser Hidratant Termoprotector de la Gerovital Plant - Farmec sau unul de la Syos - Heat Protect Styling Spray, iar apoi il usuc.
Ca fixativ il folosesc pe cel de la Schwarzkopf Taft Power Cashmere touch hairspray. 

Uscatorul pe care il folosesc este Philips HP4961/00.
Placa pe care o folosesc este Remington CS5002.

Sper ca v-a placut aceasta postare!:* 

Am atasat si niste poze cu produsele pe care le-am mentionat ca sa aveti o idee ce sa cautati.

Herbal Essences Volum la inaltime 

Image and video hosting by TinyPic


Orzene Beer Protection Mask cu extract de cereale

Image and video hosting by TinyPic 

Avon Advance Techniques- Dry Ends Serum

Image and video hosting by TinyPic

Schwarzkopf Taft Straight & Glossy Straightening Balm

Image and video hosting by TinyPic

Wella Wellaflex Curls & Waves

Image and video hosting by TinyPic

Ser Hidratant Termoprotector de la Gerovital Plant

Image and video hosting by TinyPic

Schwarzkopf Taft Power Cashmere touch hairspray

Image and video hosting by TinyPic

Uscator de par Philips HP4961/00

Image and video hosting by TinyPic

Placa Remington CS5002
Image and video hosting by TinyPic


5 comentarii:

  1. uf,eu numai folosesc de mult timp placa. mi-a cazut prea mult par de la ea.acum parul meu e mai voluminos si mai frumos.s-a mai regenerat putin:D
    acum m-am dezobisnuit de ea si cred ca am facut bine:))

    te pup!:*

    RăspundețiȘtergere
  2. super !

    Imi place blog'ul tau!
    Si cat despre parul tau gandim la fel :)) ..si eu sunt cam la fel..in proces de crestere (sambata ma duc sa-i fac 'retezu':))=)) ..ii mai iau din varfuri ca s-au cam deteriorat ,apoi il las in voie... al meu e cretz(sau pot sa zic ondulat ca nu e chiar cretzzz ca oitza dar e destul )si fac mereu prostia sa mi`l indrept ca eu cred ca imi sta mai bine(ma cam uraste prietenul meu pt asta) ... o sa fac o postare zilele astea sa va dati cu parerea.. ce zici :D?
    P.S:Thank you pt comment si follow !

    Kisses from Honeÿ Bunny !

    (\_ _/) ♥
    (='.'=)♥
    (\_ _/) ♥

    http://charmy-bunny.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  3. Exact din acelasi motiv il las si eu Denisa sa creasca luuuunnng :))) !
    Si da,o sa fac postarea zilele astea ..o sa astept parerea ta ! :x

    (\_ _/) ♥
    (='.'=)♥
    (\_ _/) ♥
    Kisses from Honeÿ Bunny !
    http://charmy-bunny.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...