duminică, 9 ianuarie 2011

Random Facts About Me

Ma numesc Denisa, sunt din Cluj-Napoca si am o pasiune pentru makeup si all things beauty related. Pe acest blog voi posta tutoriale, reviews si o multime de articole. Astept poze cu machiaje pe care ati vrea sa le vedeti, comentarii, sugestii, intrebari,  pe blog sau la adresa de mail: the_beauty_diary@yahoo.com.

Tag : "My make-up story" 

1. Ce varsta aveai cand ai inceput sa te machiezi?
Cred ca aveam 13 ani, dar nu am inceput cu machiaj in toata regula. Foloseam doar rimel, creion dermatograf/tus si balsam de buze.

 2. Cum ai devenit pasionata de make-up?
Nu mai tin minte exact ce cautam pe youtube, dar stiu ca am dat de un tutorial al makeup artistului Michelle Phan si de la acel tutorial am dat pe alt tutorial si asa mai departe.


3. Care sunt cateva din firmele tale preferate?
Maybelline New York, L'Oréal.

4. Ce inseamna make-up-ul pentru tine?
Makeup-ul pentru mine este un mod de exprimare. Datorita lui poti sa iti ascunzi imperfectiunile, sa-ti evidentiezi trasaturile. 

5. Daca ai putea sa porti doar 4 produse pe fata, care ar fi acestea?
Cred ca as putea trai foarte bine doar cu conceler, rimel, balsam de buze si fard de ploape sau creion de sprancene.

6. Ce-ti place cel mai mult la make-up?
Imi place ca imi da incredere in mine si ca pot arata diferit in fiecare zi.

7. Care este parerea ta in legatura cu firmele low-end vs. cele high-end?
 Cred ca unele produse de la firmele low-end pot sa fie uneori  mult mai bune decat produsele de la firmele high-end.

8. Ce sfat ai da unui incepator?
In primul rand un incepator ar trebui sa experimenteze si sa aiba pensule bune. (nu zic neaparat Sephora sau M.A.C, exista foarte multe pensule bune si la firmele low-end cu ar fi e.l.f, NYX)

 9. Ce make-up trend n-ai reusit nicioada sa intelegi?
 Incerc sa inteleg toate trendurile, dar mi se pare ca makeup-ul gothic e ceva prea mult pentru mine.

10. Ce crezi despre comunitatea de beauty de pe Youtube/Blogspot?
Urmarind de foarte mult timp comunitatea de beauty de pe Youtube pot sa zic ca este foarte buna, te ajuta foarte mult daca vrei sa inveti lucrurile basic. Recomand videourile "tips & tricks" si "how to".

Un comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...