sâmbătă, 15 ianuarie 2011

Tag: Top 5 Parfumuri


Am gasit acest tag pe blogul Andei (http://andazelenca.blogspot.com)  si m-am gandit sa-l fac si eu. Sper sa va placa! :* 

1. Nina Ricci - Ricci Ricci

Image and video hosting by TinyPic
  2. Moschino - Glamour
Image and video hosting by TinyPic

 3. Bvlgari - Rose Essentielle


Image and video hosting by TinyPic 


4.  Versace Signature
Image and video hosting by TinyPic

 5. Avon- Eternal Magic 


Image and video hosting by TinyPic




 xoxo, Deni.

4 comentarii:

  1. buna,Denisa!multumesc pentru follow me,y follow you.vestuta mea alba e tot de la idm basarab.referitor la top parfumuri,am si eu nina richi,primul prezentat de tine,imi place si mie.iti multumesc inca odata si te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Bvulgari imi place si mie, chiar daca un pic cam dulce...:)

    pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Hey this is very cool ! I love these perfumes
    Your blog is very creative :)
    Best regards,
    Amy

    Please check out and follow my channel :)
    All girl stalk about ... .

    RăspundețiȘtergere
  4. Avem cam aceleasi gusturi. :)
    Din lista ta, singurul care nu-mi place e Moschino Glamour.
    Mi-e atat de dor de Rose Essentielle, imi aduce aminte de o perioada tare frumoasa din viata mea. :)
    kiss u!:*

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...