duminică, 27 februarie 2011

Sunday's post!

    Buna fetelor! Pentru mine saptamana asta a trecut super repede! Nu'mi vine sa cred ca imediat e luna martie...In vacanta de vara, 3 luni pare foarte mult, chiar daca fac o gramada de chestii. In fine, de abia astept sa se duca odata zapada asta, sa pot iesi afara in pauzele de la scoala, sa nu mai stau langa caloriferul din clasa uitandu'ma pe geam cum ninge. 
  
Duminica: 

-Am vazut - The Vampire Diaries sez 2 ep 15 & 16
                  - Gossip Girl sez 4 ep 16
                  - Baltagul :x 
-Am ascultat Nneka - Heartbeat ♥
-Am citit bloguri, Cool Girl.
-Am facut ceva teme. 
-Am mancat - mazare
                     - snitel cu orez si sos de merisoare 
                     - chec cu prune & cacao cu lapte.      
-Am baut apa plata & fresh de portocale&mandarine.
-Am gandit ca imi plac vampirii :))
-M-am bucurat ca imediat imi dau aparatul jos!
-M-am enervat ca am uitat sa ma duc la dentist in 23 feb.
-Mi-am dorit sa am multe multe produse de makeup.
-Click bloguri, facebook, youtube.
-M-am mirat ca a trecut saptamana asta super repede!

 Astazi visez la :



4 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...