duminică, 3 aprilie 2011

♡ March Faves&Hates

De astazi incep o noua rubrica pe blog: Preferatele lunii.
Titlul o sa il scriu in engleza pentru ca suna muuult mai bine.

Deci in aceste postari lunare va voi arata ce produse am folosit in luna respectiva cel mai mult si uneori va voi arata si ce produse m'au dezamagit. 
   
     Rimelul Black+Long de la Deborah. Pentru ca The Colossal Volume Express incepe sa nu imi mai placa, l'am folosit pe asta. Imi place pentru ca e waterproof si ramane pe gene muult timp :)


 Clestele de intors genele (haha, cum suna cleste:)) ) Acesta e de la Elite. Cred ca am gasit secretul Iguanitzei! Ea are niste gene superbe; mai nou si ale mele arata ca ale ei dupa ce folosesc aceste clestisor.


 Fondul de ten cu minerale Smooth Minerals de la Avon. I'am facut un review aici.



 Serul contur ochi si buze de la Gerovital Plant. Pielea din jurul ochiilor arata atat de bine dupa ce aplic acest ser, dimineata si seara.


Balsamul de buze Himalaya care miroase SUPERB si caruia i'am facut un review aici


   Pudra bronzanta de la Elf- nuanta Sun Kissed. Imi place, da tenului un glow subtil, dar e foaaaaarte prafos.  Nu sunt sigura daca il voi mai cumpara pentru ca se pierde o gramada de produs cand atingi cu pensula.


 Mascara transparent pentru gene si sprancene, dar eu o folosesc numai pentru sprancene. O aplic dupa ce umplu spatiile goale ale sprancenelor cu creion, de aceea e murdara :)) Imi fixeaza sprancenele foarte bine.

  

 Si acum produsul care m'a dezamagit. Tusul persistent de la Avon, nuanta black. Pur si simplu nu vrea sa curga tusul pana in varf. Trebuie sa il scuturi incontinuu si nici atunci nu vine. NERECOMANDAT!





Voi ce produse ati folosit luna asta cel mai mult? :)

16 comentarii:

  1. ai grija cu clestele de gene, nu-l folosi zilnic. am facut eu prostia asta si parca se vede asa, am genele mai slabite, se "ciufulesc" imediat.
    pup

    RăspundețiȘtergere
  2. ioi ce dragut:* tu imi poti recomanda si mie o pudra bronzanta faina?;;) ca din acte am inteles asta se termina repede

    RăspundețiȘtergere
  3. Si pe mine ma dezamagit tusul de la Avon si cica e black...pe dracu, de varf ce sa mai zic ca sa turnit de tot nu mai puteam sa trag nici o linie asta si din cauza ca tusul nu curgea nu stiu cat am folosit din el oricum nu mult e la gunoi de ceva timp.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu am folosit pana acum cleste de gene. Am auzit la un moment dat ca nu iti face bine la gene (nici macar nu stiu daca e adevarat :))) si din cauza asta nu m-a incantat prea mult ideea.

    Mi-ar face mare placere gelul transparent de gene+sprancene de la e.l.f. :X. Uneori sprancelene o iau razna :)), so I would need it.

    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Adina: Am grija, nu o sa il folosesc foarte des! Oricum numai o data, de doua ori pe sapt. l'am folosit!

    RăspundețiȘtergere
  6. @ Nana: Roxi, sunt la Sephora foarte faine. Trebuie sa imi iau si eu. Eu am vazut pe un blog una mata:x vaai!

    RăspundețiȘtergere
  7. @ Bianca: Pe ochi e black, cand trasezi o linie pe mana e verde si cand te demachiezi e albastru :)) Ma dispera ca nu curge!

    RăspundețiȘtergere
  8. @ Little D: Pai sigur (adica, cred) ca sunt ceva efecte negative ;)):-?.

    Gelul transaprent e superr bun, am incercat geluri si de la Avon si de la Oriflame, dar nici unu nu imi tineu sprancenele in loc. Asta chiar le fixeaza, daca pui prea mult zici ca le'ai dat cu fixativ;))

    RăspundețiȘtergere
  9. eu sunt reprezentant avon dar nu dau de fondul acela de ten :-? .

    RăspundețiȘtergere
  10. @ Alina: Ce ciudat! E la pagina 67 in catalogul de acum :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Ha ha ha, nu ăsta e secretul meu, nu folosesc cleștișorul de gene decât foaaaaaaaaaarte foarte rar, poate o dată pe lună. Ți-am zis secretul meu : uleiul de ricin. 30 de zile și gata :)

    Black&Long am și eu dar nu prea îl folosesc, ai grijă cu rimelurile waterproof pentru că au o formulă care usucă genele și le deteriorează.
    Încearcă Lash Plumping Mascara de la Yves Rocher ♥ și folosește rimelul waterproof mai rar...

    Balsamul de la Himalaya a fost printre favoritele lunii martie și la mine,doar că am uitat să-l pozez, și l-am lăsat și prin mașină (niciodată nu umblu cu produse cosmetice după mine - dar ăsta mi-a plăcut așa mult încât l-am avut în permanență). După 2-3 zile după ce am citit review-ul tău mi l-am luat și eu .
    Dar va apărea la favoritele lui aprile hi hi

    RăspundețiȘtergere
  12. Nota 10 ptr Balsamul de buze Himalaya!
    Si eu l-am folosit in fiecare zi :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Si eu vreau sun kissed elf :)) desi am o gramada de pudre si dracii :D
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  14. @ Iguanitza: Stiu stiu:)) Dar ziceam ca genele mele arata aproape ca ale tale dupa ce folosesc clestisorul :)

    Nu o sa mai folosesc rimelul waterproof mult, trebuie sa imi iau alt rimel oricum :)
    Hmm, poate imi iau Lash Plumping Mascara de la Yves Rocher. Mersi de idee!

    RăspundețiȘtergere
  15. @ Delia: Merita si mai multt de nota 10:x

    RăspundețiȘtergere
  16. @ Andreea: E okei pudra bronzanta de la Elf, doar ca e asa prafoasa ca ma enerveaza..

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...