sâmbătă, 25 iunie 2011

Tag ♥

Buna fetelorrrr! :*:*
Am primit azi un tag de la Miss Z caruia ii multumesc mult!

Regulile sunt:

1. Go to the fourth folder in your computer where you store your pictures. (nu trisati!)
2. Pick the fourth picture in that folder.
3. Explain the picture.
4. Tag 4 people to do the same.


 :)))

Poza asta e facuta de sora mea, pe o straduta din Cluj. Scurt si la obiect.

1. - Zi-mi ceva despre tine. Gen cum te cheama, cati ani ai…

Ma numesc Denisa, am 15 ani, sunt din Cluj si acum sunt obsedata de serialul 90210. Am inceput sa ma uit acum o saptamana si acum termin sezonul 3 :))

2.Ai porecle? Care?

Nu am.

3.o melodie trista, una perfecta si 3 care iti plac mult

 Melodie trista:

 Sia - My Love



Melodie perfecta:

 Justin Bieber- One time



3 melodii care imi plac:

O sa pun melodiile care le'am ascultat azi cel mai mult:)

 Guess Who - Unul altu


Alexandra Stan - Get Back (ASAP)


 Nicole Scherzinger - Right There



 -Ai animal de casa? Care?

Da, am un schnautzer pitic sare si piper! ♥




 -Daca ai avea un serial TV cum s-ar numi?
The Beauty Diary

-Primul citat care-ti vine in minte. Nu trisa, fara Google!

Never say never!

 -Desenul animat preferat din copilarie:

Spioanele

-Iti place inghetata?

Da, de lamaie e cea mai buna!

-Ce alt nume ti-ar placea sa ai, daca ai putea avea altul?

Nu stiu, Sara ar fi dragut:)

-Zi-mi un banc. 

Primul banc care l'am gasit pe net:)) 

La un bal, se duce unu' la o tipa:
- Papusa, dansezi?
- Da, sigur.
- Pai, atunci lasa-ma pe mine sa stau pe scaun.

Dau tag-ul mai departe catre: Gya, LittleD, Simi, Karmen.

PS: Maine ma duc la Ursus Evolution: Guess Who, Suie Paparude, ROA, Grasu XXL, Puya, Iris!
Can't waaaaaaaaaait!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...