duminică, 3 iulie 2011

What's in my travel makeup bag :)

Maine plec intr'o tabara de 4 zile asa ca azi mi'am facut o parte din bagaje, dar mai am cateva haine de pus. Mi'am spalat pensulele si am pus cateva produse cosmetice in genuta care o iau cu mine. 
Stiu ca am pus cam multe, dar eu zic ca mai bine mai mult decat mai putin ( in cazul asta ;)) ). Oricum, au incaput in gentuta mea destul de mica.
Sa va arat ce iau cu mine.


 Face products: Crema nuantatoare Nivea - Natural (am aflat de ea de la Shopperita si o adorr!)
                                     Avon Fond de ten cu minerale
                                     Elf All Over Cover Stick
                                     Oriflame Concealer Kit
                                     Blush Only Me (dintr'o trusa Marionnaud) 
                                     Elf Bronzer - Sun Kissed
                                     Farmasi Happy Face Pressed Powder 


                 Eye products: Tus Farmasi
                                                           Rimel One by One Maybelline
                                                           Creion Trendy by Cosbell- Aqua Blue
                                                           Ondulator gene
                                                           Creion sprancene Rimmel London ( e minuscul, dupa cum vedeti :)) ) 


 Lip products: Ruj Flormar- nuanta 24, gama Selection
                                  Ruj roz (dintr'o trusa Marionnaud) 
                                  Balsam de buze Forever Living
                                  Lip stain Oriflame
                                  Gloss H&M 


+ oglinda, penseta.


 Pensule


 Da, toate au incaput in gentuta mea mica Estée Lauder si in penar :)))


      Voi ce va mai luati cu voi in calatorii? 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...