luni, 12 martie 2012

Noua castigatoare a giveawayului :)

Buna fetelor! Ce faceti voi?:*
Eu azi nu am mers la scoala (hihi) pentru ca am avut 2 saptamani pline si sunt cam obosita...Inainte nu faceam nimic toata ziua, iar acum nu mai am timp de nimic:))

Am anuntat castigatoarea giveawayului joi, dar nu am primit nici un raspuns...asa ca am ales alta castigatoare si anume: 
From Meg with Love
Te rog sa imi trimiti datele de contact la adresa: the_beauty_diary@yahoo.com 

Fix de aceea am zis "Daca pe 8 februarie, iti vei vedea numele la "Castigatoare", trebuie doar sa imi trimiti un mail cu datele de contact la adresa: the_beauty_diary@yahoo.com", pt ca vroiam sa vad daca o sa mai intrati pe blog sa verificati cine a castigat:) Sper sa nu fie nevoie sa aleg alta castigatoare ;))

Astea fiind spuse, ma duc sa fac ceva teme si va las cu o piesa care imi place foarte mult! ♥


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...