vineri, 20 aprilie 2012

Gossip Girl Here

Buna dimineata tuturor! Ce mai faceti voi?
Eu nu de mult m-am trezit si ma uit la Gossip Girl, sezonul 1. Chiar daca sunt la zi cu toate serialele, din cand in cand imi place sa le incep de la inceput, sa vad ce s-a intamplat :)

Daca exista un singur lucru la care ma pricep cel mai bine ar fi sa pierd vremea...Nu am mai scris pe blog de o luna, nu stiu de ce nu ma pot tine de treaba:| Si cand ma gandesc ca in 40 de minute (cat tine un episod din orice serial) as fi putut sa scriu 2-3 postari...
Totusi, ieri am zis sa ma apuc incet de treaba si daca tot ma uit la Gossip Girl sa incerc sa ma machiez,  imbrac & fac parul ca Blair Waldorf :D

Va las cu pozele :)

Dupa cum unele dintre voi stiti, Blair pune mai mult accentul pe frumusetea naturala. De cele mai mult ori o vedem ca isi scoate in evidenta ochii folosind farduri deschise si pe buze foloseste rujuri roz si rosii :)


Pentru ca ador culoarea negru, am ales o pereche de tocuri, ciorapi, sacou si fusta de aceasta culoare :)
Nu am adaugat prea multe accesori: doar un lant, o cordeluta cu fundita si cercei cu perle.

(Sacou- H&M, Fusta- Pull and Bear, Pantofi- New Look, Tricou- Zara, Cordeluta- H&M)


In aceasta poza am incercat sa fac un coc messy ca cel de mai jos: 




Sper ca v-a placut postarea de azi, ne auzim maine:*


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...