marți, 24 aprilie 2012

Unghiile cu gel - Pro's & Con's!

Buna fetelor :) Astazi am sa va povestesc cate ceva despre experienta mea cu unghiile cu gel.
Am vrut unghii cu gel de muult mult timp deoarece tot mai multa lume avea si mi s-a parut foarte practic, plus ca unghiile mele erau foarte slabite, se rupeau si exfoliau foarte repede. Am hotarat intr-un final sa mi le pun cu 3 saptamani inainte de Pasti, mai exact pe data de 24 martie, ca sa vad cum ma descurc cu ele si inainte de sarbatori sa le umplu pentru prima data :)


Care este procedeul?
Unghiile construite- se aplica sablonul, se construiesc extensiile + se aplica 2-3 straturi de gel.
Unghiile cu tipsuri- se aleg tipsurile pentru fiecare unghie si se lipesc, se taie si se pilesc pana se obtine lungimea dorita, se pileste suprafata tipsului, astfel incat sa nu fie observata diferenta intre tips si unghia naturala, se aplica 2 starturi de gel peste tips si unghia naturala, se creeaza modelul dorit si se acopera totul cu inca un strat de gel transparent.

Am tot cautat pe net avantaje si dezavantaje, am gasit cateva videouri pe youtube care m-au ajutat sa ma decid, dar nu am gasit nici o postare scrisa, asa ca am zis sa incerc sa va zic eu niste avantaje si dezavantaje :)

Sa incepem cu avantajele:
1. Presupun ca mai toate fetele/femeile vor sa aiba unghii lungi deoarece e mult mai feminin, dar pentru unele dintre noi nu ne este scris, asa ca unghiile cu gel sunt solutia perfecta. Putem avea unghii lungi, cu aspect sanatos si in plus poti alege forma pe care o vrei: ascutite/rotunde/patrate/scurte/lungi etc.

2. Rezista mult, daca ai grija de ele. Daca de exemplu ai unghii lungi cu gel si joci volei sau baschet, mai mult ca sigur dintr-un accident o unghie cu gel se va rupe cu tot cu unghia ta. Nu vrei asta, crede-ma :-s.
Eu merg la umplut o data la 2 sapt. jumatate-3 saptamani, cand deja incepe sa se observe de unde incepe gelul si unde e unghia mea naturala.

3. Nu va mai trebui sa te gandesti o perioada buna de timp cu ce lac sa te faci ziua urmatoare/ la un eveniment sau sa iti pierzi timpul asteptand ca lacul de unghii sa se usuce. Nu mai trebuie sa te stresezi ca oja se va cojii atunci cand speli vasele sau cand faci o alta activitate.

4. Oja va rezista mai mult pe unghia cu gel decat pe unghia naturala deoarece suprafata e mult mai neteda si fara denivelari. Pentru a indeparta oja aveti nevoie de dizolvant fara acetona. Unghiile cu gel nu se vor deteriora absolut de loc si vor fi la fel de lucioase (own experience)!!

Orice lucru are si dezavantaje:
1. Costurile. Nu spun ca sunt imense, dar sunt marisoare...acuma depinde si unde ti le pui. Am auzit ca incep de la 50 de lei si se ridica la 250 de lei la unele saloane. Constuctia cu gel e un pic mai scumpa decat tipsurile, deoarece din cate am inteles nu e chiar atat de daunator pentru unghii. Eu nu prea am avut de ales, deoarece fata la care am mers nu avea decat tipsuri :) Am dat 60 de lei cand mile-a pus si dau 40 de lei cand mi le umple (o data la 2 sapt. jumatate-3 saptamani).

2. Unghiile trebuie pilite pana nu mai exista nici un luciu si sunt netede/mate pentru ca gelul sa adere mai bine. Prin urmare unghiile devin destul de subtiri, dar cu 3 straturi de gel peste nici nu se observa...dar se va observa cand iti vei da gelul jos.

3. Cu timpul, aerul poate intra pe sub gel, acesta putand sa se desprinda partial, iar zona care se desprinde capata alta culoare decat a gelului. Totul poate fi mascat cu o oja colorata :)

Cam asa arata unghiile mele dupa ce 10 zile de cand le-am umplut :) Au crescut un pic, la degetul aratator se observa cel mai bine de unde incepe gelul. Sunt foarte simple, nu m-am plictisit prea tare de ele, dar data urmatoare vreau un model/o culoare neaparat!



Cam asta e tot ce am avut de zis!
Voua va plac unghiile cu gel? Ati avut / v-ati pune? :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...