joi, 8 martie 2012

Castigatoarea primului meu giveaway!

Buna fetelor! :*
A venit momentul sa aflam cine este fericita castigatoare a primului meu giveaway, mai exact a acestui premiu: 


 S-au inscris 160 de fete, iar in total am avut 388 de entry'uri!
Nu ma gandeam niciodata ca o sa fiti asa multe, sincer! Va multumesc tuturor care v-ati inscris si sper ca si la celelalte giveawayuri veti face acelasi lucru.
De doua saptamanii am avut un program super incarcat si pur si simplu nu am timp sa fac poze la listele cu participantele si sa le pun aici. Imi pare rau! Dar sa stiti ca sunt cinstita si voi anunta castigatorul adevarat (fara nici un fel de relatii, etc).

Inainte de a-l anunta, vreau sa fac cateva observatii:
-unele dintre voi nu ati scris in commentariu PARTICIP (era regula obligatorie!)
-altele nu ati scris numele cu care ma urmariti prin GFC
-am avut vreo cateva cazuri in care mi-ati pus linkul gresit (sau pur si simplu nu mergea) spre postarea cu giveawayul...


Am folosit random.org pentru a alege castigatoarea, mai exact:
Elena Andreea 

Felicitari!! :* 
Te rog sa imi trimiti datele de contact la adresa: the_beauty_diary@yahoo.com 
Pe cele care nu au castigat le rog sa nu fie suparate, urmeaza un alt giveaway curand cu mai multe premii!

Va pup si va doresc o zi de 8 martie cat mai frumoasa alaturi de cei pe care ii iubiti! ♥


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...