duminică, 18 martie 2012

Review: Fond de ten Rimmel London Match Perfection

Hello girls! :* Stiu ca iarasi am facut o pauza de cateva zile...ce sa-i faci? Asa sunt eu :))

Pentru astazi v-am pregatit un review al fondului de ten Match Perfection, care este fondul meu 'cel de toate zilele'. Am lasat fdt Affinitone 24H deoparte si il folosesc numai pe acesta, de cand l-am cumparat.

Parerea mea despre el:
+ se adapteaza culorii tenului (cu asta se lauda)
+ are acoperire mica spre medie (nu am nevoie de nu stiu ce acoperire, numai pe frunte, unde folosesc mai mult corector)
+ are SPF 15
+ ambalaj dragut cu pompita
+ miroase bine
+ e buildable, poti aplica vreo 2 straturi fara sa devina cackey
+ hidrateaza tenul
+ e ieftin; eu l-am gasit la o super oferta cu 20 de lei, pretul standard fiind de 35-40 lei
- are un finish prea glowy / dewy, fara pudra aplicata peste n-as putea iesi din casa :))
- intra incet in piele (trebuie sa astepti cam 1 minut pana sa se 'absoarba'' de tot)
- uneori mi se pare ca e lipicios si prea hidratant...

Eu am nuanta 100 Ivory, care mi se pare destul de inchisa pentru un Ivory...nu stiu ce se intampla cu nuantele fondurilor de ten in ultima vreme:| In poza din dreapta puteti vedea gama de nuante, care e cam micuta, zic eu...

Consider ca e un fond de ten bun, nu extraordinar. Dar totusi, daca aveti nevoie de un fdt usor pentru primavara si vreti ca tenul vostru sa arate sanatos si bine, vi-l recomand! :)
Va pup! Sper sa aveti un inceput de saptamana cat mai frumos! :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...