duminică, 22 aprilie 2012

Cum a fost la Absolutely Fabulous Fashion Fair :)








Mornin' girls! :*  

Ieri am fost la Targul Ab Fab, prima editie in Cluj. 'Evenimentul' a avut loc in Magazinul Central...Sincer, eu as fi ales alta locatie. Mi s-a parut prea luminos, mi-ar fi placut ca atmosfera sa fie putin mai vintage. Totusi m-am simtit bine, a fost ceva nou si interesant.

Am admirat multe creatii: rochite, accesorii handmade etc; dar nu mi-am cumparat decat o cordeluta de care sunt indragostita :)) In ultima saptamana mi s-a pus pata pe cordelute si mi-am cumparat o gramada. As vazut pe blogul Modnizei niste poze de la editia trecuta a targului, cu niste plicuri colorate, superbe. La targul din Cluj nu le-am vazut...mi l-as fi luat pe cel roz!


Le-am vazut si pe Diana&Alina, fetele care organizeaza aceste targuri. Sunt foarte frumoase si dragute si le multumesc ca au adus targul si in Cluj.
Acestea fiind spuse, va doresc un sfarsit de weekend cat mai linistit! Pentru mine nu va fi atat de linistit pentru ca maine incepe scoala din pacate si trebuie sa mai invat cate ceva :( !! Va pup!

Voi ati fost la vreun targ Absolutely Fabulous?
Cum vi sa parut? :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...