miercuri, 2 februarie 2011

Random random random

   Deci sunt fooooooarte racita, pentru ca ieri am fost la un "spa" cu sauna, piscina, jacuzzi tot ce vrei si apoi am iesit afara cu parul ud (adica uscat pe jumatate), la - nu stiu cate grade. Mi'a spus mama sa nu merg ca ma voi raci, dar eu nu, nu o sa mi se intample nimic. [de ce tot timpul are dreptate?:-<]

Scuzati'ma daca nu pun postari interesante dar acum chiar nu am chef de nimic... 

Nu am prea facut nimic zilele astea, mi'am facut unghiile si m'am pensat :)) Vai ce random poate fi postarea de azi.
 
Maine trebuie sa imi fac bagajul pentru ca vineri plec pana duminica la Hunedoara. Doamne ajuta sa imi treaca raceala maine.(cam imposibil)
 
hmm, ce altceva?
 
Azi m'am uitat la Gossip Girl, ep 14, sez. 4:x I just love it!
Am facut curatenie in camera.
Am intrat pe bloguri, perfecte.ro, mtv.com si un pic de facebook.
Am facut inca o postare pe blog.. (aici)

Voi ce faceti cand sunteti bolnave? 

15 comentarii:

  1. Iti urez insanatosire grabnica! Eu cand sunt racita devin o leguma. Zac toata ziua si eventual citesc multe carti (asta daca nu ma doare prea tare capul).

    RăspundețiȘtergere
  2. Esti interesata de un link exchange? Imi place blogul tau! Daca da adauga ma in blogroll, apoi trimite mi un comment la mine pe blog si te voi adauga si eu la sectiunea fashion!

    Merci, pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. I bitch and moan....devin nervoasa pt ca ma simt inutila... nu pot sa fac nimic si trebuie sa iau un pumn de pastile si sa beau litri de ceai.Ooh, ooh, sifac tururi lesinata prin apartament.

    RăspundețiȘtergere
  4. insanatosire grabnica! ia niste fervex

    RăspundețiȘtergere
  5. Însănătoșire grabnică.
    Și eu de abia aștept să ajung acasă să văd Gossip Girl♥

    RăspundețiȘtergere
  6. tocmai am iesit si eu dintr-o lunga raceala, iti recomand paracetamol (1-2 pe zi in primele 2 zile) multe ceaiuri cu miere si lamaie(1,5 l macar), infuzie cu musetel sau ceva de la farmacie, sa te imbraci bine si sa consumi alimente bogate in fier si proteine. Si mama are mereu dreptate cand e vorba de chestii din astea ;)). Sper sa te faci bine repede
    pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. @ alexandra: mersi mult de sfaturi :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Insanatosire grabnica. Ceaiul de scortisoara e foarte bun pentru raceala cu multa miere si lamaie, un paracetamol/nurofen.
    Eu cand sunt racita citesc o carte, dorm, ma uit la cate un film [apuc sa vad primele 10 minute, deoarece atipesc].
    Pupici!! :*

    RăspundețiȘtergere
  9. Daca esti interesat/a organizez un giveaway pe blogul meu. Te astept!

    http://sandrashop08.blogspot.com/2011/02/dupa-cum-am-promis-am-revenit-cu.html

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu cand racesc zac toata ziua in fata tv si ma indop cu prajituri sa-mi inec amarul:))

    Insanatosire grabnica, si nu face ca mine:))

    Pupici:*

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...