luni, 7 februarie 2011

Laalalallala!

Ma scuzati ca nu am mai fost activa pe blogosfera, dar am fost bolnava, a fost vacanta si nu am avut chef de nimic:))

Totul incepe sa revina la normal, nu mai sunt racita, afara e frumos, zici ca e primavara.

A inceput si semestrul II deja. Am chef de invatat dar nu stiu de ce:)). 

Chiar trebuie sa ma apuc de invatat, vreau sa iau o nota cat mai mare la examenele din iunie. Am medii mari, dar media examenelor din iunie va conta 50% din media de admitere si mi'e frica. Vreau sa intru la un liceu destul de bun din oras. Am ales filologia in cele din urma. Stiintele sociale nu's pentru mine, nu'mi place logica, psihologia. La fel si cu stiintele naturii, nu'mi place fizica, chimia. De mate info ce sa mai zic... :)) Stiu ca e prea devreme sa ma gandesc la ce facultate vreau sa intru, dar parca sunt nerabdatoare (si stiu ca nu ar trebui sa fiu) sa am un job si asa mai departe. 

Azi am vrut sa fac o postare random [ca de obicei :))], dar uite la ce am ajuns.

A da si atat de multe giveawayuri am gasit, vreau sa ma inscriu da parca am o lene sa scriu la fiecare si sa postez despre fiecare.. si parca stiu ca nu o sa castig, nu sunt prea norocoasa cu castigurile de genul asta. 

 Duminica:
| Am văzut | The Vampire Diaries S2 E13 | Am ascultat | Take That-The flood | Am citit | nimic..am vrut sa citesc Moarte pe nil de Agatha Christie dar nu am mai facut'o | Am făcut | baie :)) | Am mâncat | lapte cu cacao cu fulgi de porumb | Am băut | apa | Am gândit | ca vreau sa vina vara si toamna:x | M-am bucurat | ca a fost cainele cuminte si a dormit pe tot parcursul drumului de la Hunedoara pana la Cluj | M-am enervat | ca nu tot timpul poti avea ceea ce vrei | Mi-am dorit | sa imi dau odata jos aparatul dentar | Click | facebook, bloguri, youtube, perfecte | M-am mirat | ca nu m'am intins de 2 saptamani:x!!


Deci promit ca maine fac o postare mult mult mai fun, 
dar azi chiar nu am timp, am zis ca invat :-B:))

5 comentarii:

  1. eu consider ca e mai bine sa stii ce vrei sa faci si pe parcurs sa mai modifici decat sa nu ai nicio directie.asa ca...bravo :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place ca te gandesti la viitor:D...
    asteptam postarea de maine:>:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Multa bafta la invatat si sper sa iasa asa cum vrei tu! Pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Of..si eu am facut o pauza de net!!:)) bafta mult la invatat:)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...