joi, 24 martie 2011

Blog Awards! ♥

Am primit 2 premii pentru blogul meu, primul de la Simi si Gya, iar al doilea de la Nellz
Multumesc mult fetelor :)


Al doilea tag vine cu niste reguli: 
1. Thank the person who gave you the award and link back to them in your post.
2. Tell us 7 things about yourself.
3. Award 15 recently discovered new bloggers.
4. Contact these bloggers and let them know they've received the award.

1. Mersi Nellz! :*

2. Mi'e frica de pasari. (FOBIE!)
    Rad foarte mult.
    Iubesc sa vizitez alte tari, sa invat despre alte culturi.
    Imi plac caii foarte mult =>  ador sa calaresc.
    Sunt foarte organizata si ordonata!
    Imi place sa mananc :)))
    Nu am mai baut nici un suc de 3 luni!!<3
     
3. Recently discovered bloggers: Miss Z, Alina! Doar atat am descoperit in ultima vreme :))
Dar dau tagul mai departe lui Andreea, Iguanitza, Delia, Koko, Antonia, Anda, Anca!

4 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...