luni, 21 martie 2011

Review: Produse Gerovital Plant BIO

In urma cu ceva timp, am primit setul cu minimostre de la Farmec din gama Gerovital Plant BIO (formula noua fara conservanti) :)
Iata ca a venit si timpul sa va spun si voua parerea mea pentru ca din 10 martie le tot testez si pana la urma mi'am facut o parere despre ele.

Eu am tenul destul de rezistent, adica pot aplica aproape tot ce vreau pe el, deci nici in cazul acestor produse nu am nimic de reprosat pentru ca fac ceea ce zic: hidrateaza, protejeaza, catifeleaza. 

Va spun de pe acum ca mirosul nu e cel mai frumos din lume, dar nici cel mai urat. E un miros de plante, mie mi se pare foarte natural, dar un pic cam puternic. Nu il voi trece la Ce nu imi place? pentru ca nu mi se pare atat de important mirosul, il trec cu vederea. Adica nici nu voi scrie rubrica Ce nu imi place? pentru ca nu as avea ce sa scriu. Mie imi plac mult de tot produsele astea si vi le recomand si voua.

Preturile nu le stiu exact, pe siteuri difera, asa ca vi le voi spune aproximat. A da, mai vreau sa va spun de ce review'urile mele sunt cam mici si simplute. Pai, pentru ca mie una nu imi place sa stau si sa citesc mult atunci cand vreau sa aflu ceva despre un produs. Vreau sa stiu ce face si daca e bun sau nu :)

Cu siguranta voi cumpara aceste produse dupa ce voi termina mostrele! 

Deci, sa le luam pe rand in ordinea in care le aplic eu:

Ser contur ochi si buze

Ce imi place? - Consistenta usoara
                       - Intra rapid in piele
                       - Catifeleaza si hidrateaza zona din jurul ochilor si buzelor
- Ochii mei par mult mai odihniti dupa ce am folosit aceasta crema 

"Se aplică dimineaţa şi seara, pe pielea din zona ochilor şi a buzelor. Se masează uşor până la completa absorbţie în piele." 

Exact acelasi lucru il fac si eu; il aplic dimineata si seara si masez usor cateva secunde.

Pret: ~15 lei (15 ml) 



2.Crema antiimperfectiuni

Eu o aplic doar pe zona dintre sprancene, acolo am niste urme mici mici de la cosuri. O aplic dimineata si seara si masez usor cateva secunde.

Ce imi place? - Mie chiar mi'au disparut cateva urme ramase de la cosuri! Deci incercati'o si voi daca aveti probleme de genul asta.
      
O mai puteti aplica si pe porii vizibili, pete, culoare neuniformă, ten deshidratat, ten lipsit de strălucire, textură neuniformă, riduri.

 Pret: 23-25 lei (50 ml)



3. Crema hidratanta

O aplic pe toata fata si putin pe gat, doar dimineata, masand usor cateva secunde. O las sa intre in piele cam 10 minute, iar aplic fondul de ten, pudra etc. 

Ce imi place? - Hidrateaza pielea si o protejeaza
                       - Intra destul de repede in piele
                       -Fondul de ten se aplica mult mai usor 

 Pret: 23-25 lei (50 ml)



 4. Crema nutritiva

O aplic pe toata fata si putin pe gat, doar seara, masand usor cateva secunde. 

"Seara procesele de nutrire, regenerare ale dermului sunt amplificate şi crema are rezultate foarte bune.  " 

Ce imi place? - Cand ma trezesc fata mea este foarte moale si hidratata  

Pret: 23-25 lei (50 ml) 


Ati incercat aceste produse? Cum vi s'au parut? 

4 comentarii:

  1. si eu am vrut sa mi iau crema antiimperfectiuni darrrrr eu nuu nuu,trebuia ca dracusorul sa ma convinga sa nu o iau :(.In schimb,mi am luat demachiantul,mie imi place la nebunie cum miroase,a liliac ???!.si din cate am observat ,e destul de ok.

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Mada: hmm, liliac? poate numai demachiantul miroase a liliac, la produsele astea nu seamana mirosul deloc cu liliacul.. nu stiu :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Hello; lasa-mi te rog un e-mail la: deamyworld@gmail.com; vreau sa iti propun ceva; pup.

    RăspundețiȘtergere
  4. am incercat si eu crema hidratanta... si dupa ce am aplicat-o a inceput sa ma usture fata... rau..
    mama o foloseste si ei ii merge bine cu ea :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...