miercuri, 11 mai 2011

Review: BcomBIO Exfoliant facial delicat vegetal

Buna fetelor ❤

Stiu ca in ultima perioada am neglijat foarte tare blogul, nu mai vedeti postari consistente, dar... e luna mai, cea mai grea luna din an (dupa parerea mea): teste, teze, pregatiri pentru examene, meditatii etc. Dar promit ca ma apuc de treaba:) 

Astazi va voi vorbi despre Exfoliant facial delicat vegetal BcomBIO pe care l'am castigat la un concurs pe blogul Adinei. 


Descrierea luata de pe siteul parafarmacie.ro: 

99,5% ingrediente de origine naturala. Produs certificat ECO.

Cremă exfoliantă delicată pentru faţă şi gât, adaptată tuturor tipurilor de ten, chiar şi celor mai sensibile, fragile. Pregăteşte pielea să primească ingredientele active ale următoarelor produse ale gamei BcomBIO. 
Utilizare: se aplică pe pielea umedă, se insistă în porţiunea mediană a feţei cu mişcări circulare, apoi se clăteşte faţa cu apă. 
Rezultate: tenul este proapăt şi luminos. Pielea este curată, catifelată. Porii sunt curaţi, celulele moarte sunt înlăturate blând.

Principii active: 
Extract de salcie albă – exfoliază pielea blând, purifică epiderma, acţiune antimicrobiană. 
Pulbere de coajă de migdale – exfoliază blînd, fără risc de iritare. 
Squalan vegetal (extras din ulei de măsline) – permite reconstituirea filmului hidrolipidic al pielii şi hidratare. 
Ulei de alune BIO şi de floarea soarelui BIO – hrănesc, hidratează şi protejează pielea. 
Altele: vitamina E, glicerină vegetală.
 


Eu folosesc acest produs de aprox. o luna(il foloseste si sora mea uneori si am folosit aproape jumatate din produs), odata la 2-3 zile (atunci cand imi spal si parul)
Il aplic dupa 5-10 minute de stat in dus, atunci cand porii sunt deschisi. Eu pun o cantitate destul de maricica pe frunte, obraji, barbie si nas.  
Masez cam 30 de secunde si apoi clatesc cu apa. 

Mirosul acestui exfoliant imi aminteste de dentist, adica de cabinete stomatologice. Daca va e frica de dentist, nu va recomand acest exfoliant:)) Eu nu am probleme cu mirosurile, mai ales daca....

 99,5% ingrediente sunt de origine naturala! Cred ca toate stiti ca sunt obsedata de ingrediente mai nou si incerc sa nu pun pe pielea mea nimic ce contine parabeni, petrolatum etc. 
 Deci dupa cum spuneam, acest exfoliant contine 99,5% ingrediente de origine naturala, ceea ce e mai mult decat perfect. Pielea ta iti va multumi mai tarziu..

Are niste particule mici abrazive, dar nu foarte multe.  Pe mine sincer nu m'a impresionat acest produs si nu as da pe el 83 de lei. Adica e bun, nu pot sa spun ca nu e bun! Curata fata, o catifeleaza, o hidrateaza putin. Dar nu e ce vreau eu. Eu vreau ceva mai dur, care curata absolut orice de pe fata mea.  

Dar pentru persoanele cu ten sensibil sunt sigura ca ar functiona perfect. Particulele abrazive nu sunt multe si nu sunt dure. 


Re-buy:Nope
Pret: 83 lei
Gramaj:75 g
Termen de valabilitate: 6 luni de la deschidere:) 

Sper ca v'a fost de folos acest review, va pup si vorbim maine! ❤

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...