joi, 19 mai 2011

What's been going on in my life..

Buna fetelor! Ce mai faceti voi?:*
Eu sunt super obosita. Am scapat de teze in sfarsit, dar mai am de facut proiecte&teme. De abia astept weekendul ca sa imi organizez tot, sa fac curat si PLAJA!.
Mai am de scris cateva dedicatii in albumele colegilor si am scapat de problema asta si mai trebuie sa gasim transport pentru excursie. Deci de abia astept sa revina totul la normal, pentru ca simt ca nu mai rezist.. Nici nu vreau sa ma gandesc cum e in sesiune:(

In 4 mai mi'am dat aparatul jos, dar nu am putut sa ma bucur prea mult de accest lucru, pentru ca am avut o carie pe un dinte din fata si aproape ca nu zambeam deloc..Dentistul la care ma duc eu (si pe care il ador, face o traba minunata) e plecat in America pentru o perioada de timp..si eu as fii avut programare numai pe 30 mai. Sincer eu nu mai rezistam cu caria asta si am zis la mama sa sune la orice dentist numai sa ma duc odata! Mi'a facut o programare in capatul Clujului. Astazi la ora 3 am avut programare. AM STAT O ORA SI JUMATATE SI A COSTAT 160 LEI! As fi dat 160 de lei, dar daca ma termina mai repede, nu intr'o ora si jumatate! "Dentistul" care mi'a reparat plomba acum a iesit de pe banciile facultatii: ii tramura mana, era nesigur si incet. Am crezut ca mor. A zis ca nu imi da anestezie ca e o carie mica. Da bine, atunci de ce a curatat'o o ora? M'a durut si eram plina de apa pana la piele din cauza albinutei aleia cu apa sau cum o cheama!

Dupa ce am iesit de la dentist, am avut niste nervi de nu am mai putut. Am sunat'o pe mama si nu puteam sa vorbesc, asta din cauza stresului din ultimul timp si a oboselii. M'am apucat sa plang si de abia vorbeam. Nu mai aveam nici un ban la mine, mama mi'a dat 100 lei pentru plomba si 60 de lei ca sa merg la mall sa'mi iau un sampon si inca ceva. Cam asa a decurs ziua mea! Sunt franta....

Dar totusi, plomba e foarte reusita, nu se vede nici o diferenta intre dintele meu si ea. Dar sunt sigura ca dentistul meu la care merg de 3 ani ar fi facut'o in 20 de minute.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...