miercuri, 15 iunie 2011

My Nail Polish Collection! (pic heavy)

 Hello ladies!:*

Astazi va voi arata ce lacuri si ce produse de ingrijire a unghiilor folosesc eu:) Nu am o colectie prea mare de oje, dar ce culori am, imi plac la nebunie :) Trebuie sa imi iau lacuri Golden Rose cat mai multe; costa numai 5 lei si nuantele sunt superbe 8-> 

Am incercat sa surprind nuantele cat mai bine. Va las cu poze, sper sa nu va plicitsiti! :))  


 Din colectia Rimmel London LYCRA PRO si I ♥ LASTING FINISH.

 

Nuantele sunt scrise jos pe sticluta:416 Night Flight, 317 Coral Romance, 291 Urban Princess, 275 Electric!

SWATCH
(ultima nuanta nu e negru, e un mov foarte inchis, dar in nici un caz negru)

_________________________________________________


 1. nuanta 003, gama Plus Quartz (peste lacurile inchise la culoare sclipiciul e verde/albastru, iar peste cele deschise la culoare sclipiciul e auriu/argintiu/portocaliu) 
2. nuanta 35, gama Supershine (rosu sangeriu:x) 
3. nuanta 396 (ador nuanta asta, zici ca am unghii cu gel roz deschis cand o aplic<3)

SWATCH:   
 
_________________________________________________


 Albastrul e nuanta cu nr.85, dar nu mai stiu ce nuanta e oja mov cu sclipici pentru ca am rupt eticheta.

SWATCH:

 _________________________________________________ 
 

Lacul roz pal sidefat e nr. 8 si cel transparent e nr. 200.

SWATCH:

  _________________________________________________  


 Oja Golden Rose nuanta 222 si oja Avon nuanta Purple Passion.

SWATCH:

_________________________________________________  


 Cea mai buna lotiune de tratare a unghiilor. Deci unghiile mele nu se mai exfoliaza si nu se mai rupppp:x
Sprayul ala de uscare a unghiilor nu il prea folosesc, pentru ca uit :)) 
Pentru cuticule folosesc un ulei de la -417. Il am de un an, il folosesc in fiecare saptamana, dar nu vrea sa se termineee:-??
_________________________________________________ 

Si cea mai bine mirositoare acetona:))) 


Cam asta e colectia mea; nu am prea multe lacuri, dar sper ca pe viitor sa mai adaug cateva:)
Va pupp!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...