marți, 14 iunie 2011

My first NOTD!

 Buna Fetelooooooor:*:*:* Ce mai faceti voi? 

UAU! Am depasit recordul :)) Nu am mai vorbit cu voi de prin 19 mai, imediat se face o luna. Nu am patit nimic grav, doar ca nu am mai avut nici un chef de blog si nici de citit despre makeup&other stuff. Ma mai uitam din cand in cand sa vad ce ati mai postat, chiar daca nu am comentat prea mult. Bine ca a trecut campania cu Iwostin, ca ma durea capul cand intram sa vad ce se mai intampla pe aici :) 

Astazi va voi arata un NOTD, mai bine zis NOTW (week). A cumparat sora mea o culoare asa ca "spuma marii", un minty green. E super tare culoarea. Let me show you...


(pozele sunt facut cu blitz)



Am folosit lacul in nuanta Urban Princess (Rimmel London Lycra PRO) pe degetul aratator, iar pe celelalte degete nuanta 222 de la Golden Rose (primul meu lac Golden Rose:x). Apoi am aplicat ca si top coat un lac transparent de la Farmec:) Nu stiu de ce, dar simt nevoia sa zic ca nu m'am inspirat de la Iguanitza absolut deloc :)) Eu practic "trendul" asta cu o culoare diferita pe inelar, pe aratator sau 2 degete o culoare, 3 alta culoare; de foarte mult timp.




Eu ador culorile astea si mi se pare ca merg impreuna super bine. Si imi place faptul ca toata lumea se uita la degetele mele :))

Sper ca v'a placut aceasta scurta postare si sper sa ne auzim cat mai curand. (sa treaca odata examenele astea enervante!) :*  Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...