sâmbătă, 9 iulie 2011

Review: Nivea Visage Tinted Moisturizing Day Care


Karmen mi'a cerut sa fac un review acestui produs, asa ca il fac acum cand am un pic de chef. (nu stiu ce e cu mine in ultimul timp, nu am chef de nimic..) Anywaaaaaaay, am vazut aceasta crema nuantatoare pe blogul Shopperitei, caruia ii multumesc mult ca ne'a aratat'o si noua. O folosesc cam de 1 saptamana jumatate si pot sa spun de pe acum ca o ador:x

Eu mi'am ales nuanta Natural, ea fiind singura disponibila in magazinul Dm. Se potriveste de minune cu nuanta tenului meu de acum, cand sunt un pic bronzata:) Imi place ca imi uniformizeaza culoarea tenului si imi da un glow superb, perfect pentru acest anotimp. Mirosul e exact ca a cremei Nivea clasica-> genial :)) Ce ador eu cel mai mult la aceasta crema nuantatoare e ambalajul! Intotdeauna mi'am dorit un fond de ten Laura Mercier, iar aceasta crema nuantatoare are ambalajul aproape la fel! 8-> Imi place textura foarte mult, e ca o crema usoara, un pic hidratanta. Fac aici o comparatie cu crema nuantatoare cu SPF 15 de la Elf, care are textura un pic cam grasa si tenul luceste fara pudra:), pe cand aceasta de la Nivea e un pic matifianta. Nu foarte, un pic:) Acuma nu pot sa spun cat timp sta acolo pe fata mea, pentru ca eu is cam toata ziua cu mainile pe fata:)) Dar tine destul de mult:x

Pretul mi se pare super okei-> 30 de lei pentru 50ml. Cred ca o sa imi ajunga pana in Noiembrie..
Daca aveti nevoie de o acoperire medie-mare, nu stiu cat de mult va va placea aceasta crema, deoarece nu acopera prea mult imperfectiunile sau cearcanele:)
Deci in concluzie, recomand cu cea mai mare placere aceasta crema nuantatoare, perfecta pentru acest anotimp caaaaald persoanelor cu pielea fara prea multe imperfectiuni!:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...