duminică, 10 iulie 2011

♥Summer book: Aproape casatoriti de Jane Costello


Acasta carte am primit'o de la mama mea cand am terminat clasa a 8a, adica acum 1 luna fix! ( ce repede trece timpul :(( ) Am fost foarte fericita cand am vazut'o deoarece iubesc cartile lejere, perfecte pentru o zi de vara cand stai la plaja sau cand vrei sa te relaxezi in pat cu o carte in mana:)
Stiu ca nu prea am ce invata din aceste carti cu povesti/comedii romantice tipic americane, dar ma relaxeaza foarte tare! Imi place ca nu trebuie sa deschid dictionarul din 5 in 5 minute ca sa inteleg cuvintele:))

 Pentru ca nu ma pricep la facut rezumate va las cu descrierea cartii de pe spatele acesteia:

"Care este cel mai rău lucru care i se poate întâmpla în ziua nunţii unei mirese drăguţe şi iubitoare?
Părăsită de logodnic în faţa altarului, Zoe Moore se simte incapabilă să facă faţă umilinţei şi privirilor compătimitoare ale prietenilor şi familiei şi se hotărăşte să se mute pentru o vreme în America. Odată ajunsă acolo, tânăra devine bona copiilor unui văduv nesuferit, dificil, dar extrem de atrăgător şi de sexy. În timp ce le câştigă pas cu pas inima copiilor, Zoe se simte din ce în ce mai frustrată de atitudinea tatălui lor, Ryan, pe care îl consideră un nemernic insensibil, dar de care se simte atrasă în mod inevitabil. Slavă Domnului că există micul grup de bone englezoaice, devenite repede prietenele ei, care să-i tempereze disperarea crescândă! Dar oare vor fi ele în stare să o salveze pe Zoe atunci când descoperă că trecutul nu este chiar atât de uşor de uitat?"
"Lectura obligatorie-hohote de ras si multe momente tari- Glamour UK"
"Nu trece nici un capitol fara sa se intample ceva amuzant, Zoe este eroina perfecta pentru aceasta poveste-spirituala, calda si foarte fericita in pielea ei. O lectura de cinci stele.-Chicklitreviews.com"
"Jane Castello scrie intr'un stil care atrage atentia cititorului de la prima pagina si il amuza pana la final. Incantatoare si extrem de captivanta, iata o carte care nu poate fi ratata!- Lancashire Evening Post"

E super tare carteaa! MUST READ! ♥
Pret: 35 lei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...