luni, 16 ianuarie 2012

♥Haul: Sephora, Marionnaud, Drugstore♥

Buna fetelor! :*
In postarea de azi am sa va arat ce mi-am cumparat in ultima saptamana de la mall si de la diverse magazine de prin oras:) Dupa ce am sa le folosesc cateva zile/saptamani, le voi face si cate un review. Sa-mi spuneti la care v-ar interesa mai mult:) 


Si acum sa va zic ce mi-am luat:

-Apa naturala de trandafir - Naturalis 
-Crema seboreglatoare purificatoare -Gerovital Plant (pot sa spun deja dupa a doua utilizare ca o iubesc)
-Trouble Free Facial Wash - Yes to Tomatos - luata din Sephora la reducere
-Crema pentru sani - Vivanatura
-Lotiune antiacneica cu extract de busuioc - Cosmetic Plant
-Rimel The Falsies Waterproof - Maybelline
-Crema de fata Apidermin Lux
-Creion de ochi/sprancene NYX (931 Black Brown) - luat din Marionnaud
-Blush Rainbow Proprities (No 706 Salmon) - luat din Sephora la reducere

+ balsam de buze Nivea Pure & Natural Chamomile & Calendula (ft ft ft bun:x)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...