duminică, 15 ianuarie 2012

Review: Pudra Miss Sporty So Matte :)

Buna fetelor! :) Astazi voi face un review pudrei So Matte de la Miss Sporty.


O folosesc de aprox. 4 saptamani, am vazut-o pur si simplu pe un raft al unui magazin, am luat-o si bine am facut. Pot sa spun ca isi face treaba ft bine:d
Am cumparat-o de la un magazin din piata, cu aprox.15-20 de lei, dar sunt sigura ca o gasiti cam in toate super-marketurile la standul Miss Sporty.
O aplic cu buretelul cu care vine (il spal o data la 3 zile) si am observat ca fruntea imi ramane mata si dupa 5 ore de la aplicare. Dar daca aplic cu pensula.. nu inteleg de ce, dar luciul apare mult mai repede:(  



Are o  acoperire medie spre mare, cred ca ar face o treaba buna si fara fond de ten, daca aveti tenul  curat:)
Nu imi simt tenul incarcat mai deloc si imi place ca il poti reaplica fara sa incarce tenul prea tare. 
Eu mi'am luat pudra in nuanta 002 Medium. Mai exista Light si Dark dupa cum vedeti in poza din stanga. Mie mi se potriveste ft bine nuanta Medium, chiar daca nu sunt bronzata:)
Concluzie: Il recomand persoanelor cu tenul normal sau mixt, dar si gras (daca se aplica o cantitate mai mare)!
Sper ca v-am fost de folos! Va pup:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...