sâmbătă, 14 ianuarie 2012

Review: Fond de ten Maybelline Affinitone 24H

    Hello girls!:)

Astazi voi face un review fondului de ten Maybelline Affinitone 24H, pe care il folosesc cam de 3 saptamani. 
Parerile sunt foarte impartite privind acest fond de ten, o gramada de persoane il considera extraordinar de prost, iar altora le place mult. Eu sunt in a doua categorie, deoarece pe tenul meu functioneaza destul de bine.

Eu am nuanta 10 Ivory, care e destul de inchisa pentru un Ivory..L-am luat din DM cu vreo 40-45 lei, dar am ramas dezamagita de gama de culori. Erau expuse vreo 5 nuante si 2 testere pentru cele mai inchise:| Am mers pe noroc si l-am luat pe acesta, care mi se potriveste cat de cat, zici ca sunt bronzata cand il aplic:)

 Acoperirea este medie, acopera roseata si cearcanele un pic..dar pe cosuri trebuie pus un pic mai mult. Rezista destul de mult, dar eu intotdeauna il acopar cu pudra matifianta, deci nu stiu exact dupa cat timp ar incepe sa dispara de pe fata. Pentru un aspect natural trebuie sa aveti tenul foarte hidratat. Daca e uscat, acest fond de ten evidenteaza orice cojita/bubita ati avea pe fata. 
Despre rezistenta la transfer nu prea stiu ce sa va spun.. nu am prea vorbit la telefon in aceste 3 saptamani ca sa vad daca se ia pe el si nici nu port bluze pe gat ca sa vad daca se murdaresc... Dar daca ma gandesc mai bine, daca imi suflu nasul dupa ce aplic fondul de ten...se ia pe servetel:|
Pentru tenul meu care e normal, e destul de bun. Imi place ca are SPF 19 si ca se aplica destul de frumos.
Concluzie: Il recomand persoanelor cu tenul "tanar" fara prea multe probleme, persoanelor cu ten normal sau mixt. Sper ca v'am fost de folos!:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...