vineri, 13 ianuarie 2012

Review: Garnier Anti-Dark-Circle Eye Roller (Light)

Buna fetelor:*
Mi'am cumparat acest concealer acum aprox. 3 saptamani si de atunci il folosesc aproape in fiecare zi pentru ca e ft ft bun! Am auzit de el de la AllThatGlitters21 si apoi l-am incercat la o prietena si mi-a placut la nebunie:d.


Imi place foarte mult modul de aplicare al produsului si ambalajul acestuia. Senzatia pe care o lasa bila metalica e foarte revigoranta si racoritoare.

Textura e destul de usoara/lichida, dar totusi acopera cearcanele destul de bine. Imi place foarte mult ca lasa un aspect natural si ca nu se strange in liniile fine de sub ochi. Chiar daca e un corector pentru cearcane, eu il folosesc si pe cosuri/puncte rosii si le acopera si pe aceastea bine, lasand o piele fina si hidratata.
Nuanta pe care o am eu e Light, dar mai exista o nuanta mai inchisa, Medium.

Gramajul e de 15 ml, sper ca o sa il pot termina pt ca termenul de valabilitate e de 6 luni de la deschiderea produsului. L-am cumparat din DM cu ~30 lei, dar sunt sigura ca il gasiti in cam toate supermarketurile. Sunt sigura ca am sa-l mai cumpar pentru ca e un produs foarte bun si accesibil!

Swatch
( lumina artificiala, din pacate:( )

Sper ca v-am fost de folos, va pup:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...