joi, 12 ianuarie 2012

I'M BACK! :*

Buna fetelor! M-am intors!:*
Azi se implinesc 6 luni de cand nu am mai vorbit cu voi... Imi pare foarte rau ca nu v-am dat nici o explicatie in atata timp de ce nu mai scriu pe blog. Nici eu nu mai stiu de ce nu am scris. Adica stiu ca ultimul articol l-am postat atunci cand incepea vacanta de vara in care nu prea am avut acces la internet, apoi am intrat la liceu ( unde e destul de greu:( ) si tot asa...sincer nici nu am mai avut chef de scris, de facut poze la produse. 
Dar acum mi-a revenit dintr-o data cheful si vreau sa incep treaba si sa nu ma mai las de ea. Sper ca nu sunteti tare suparate pe mine si ca ma veti citi in continuare, imi veti spune parerile voastre si veti fi alaturi de mine! De abia astep sa intru pe blogurile voastre si sa vad cum ati evoluat ( pun pariu ca acum aveti sute de followersi, in timp ce eu am cam stat pe loc;)) ). Mai jos voi atasa niste poze din aceste 6 luni sa va mai familiarizati cu chipul meu si sa va mai arat ce am facut! 

Asta e cea mai recenta poza cu mine- din 9 ianuarie 2012.


Vara 2011- Sibiu.




 

La bunici, in Maramures, in costum popular.

La Manastirea Barsana, de Sfanta Maria.


 Tot la bunici!<3

Octombrie 2011
La scoala:)
Balul Bobocilor:)

 Noiembrie 2011
Revelion 2011
Si finally, ianuarie 2012.

Kisses:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...