duminică, 29 ianuarie 2012

Review: Yes To Tomatoes Trouble Free Facial Wash

Hey girls! Azi am sa fac un review gelului de curatare Trouble Free de la Yes To Tomatoes pe care il folosesc zilnic de
cand l-am achizitonat:)

Puncte tari:
- curata tenul extraordinar de bine si il lasa foarte curat; dupa ce il indepartez, am un ten mat si fresh
- miroase yummy & dulce, a guma de pepene verde!
- nu contine parabeni, petroleum si SLS
- contine Lycopene, un ingredient cu proprietati antioxidante
- ambalajul e foarte igienic si profi
- consistenta usoara
- ai nevoie de o cantitate foarte mica pentru a masa toata fata:)
- o sa-mi ajunga mult timp (il folosesc de 2 saptamani zilnic si nici nu am consumat 1/4 din el)
- pret: 25 lei - la reducere in Sephora)

Singurul lucru care mi-ar placea sa aiba ar fi niste particule exfoliante, dar si fara ele, curata tenul foarte bine, asa ca nu ma plang:)

Ce gel de curatare/scrub folositi acum?:)
                                                                                                 (click pe poza pentru a o vedea mai clara)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...