sâmbătă, 4 februarie 2012

Tag: My nail polish obsession!

Hello girls!:* Am vazut acest tag pe blogul Andreei si am zis sa-l fac si eu!


1. Care este firma ta de oja preferata?
Nu cred ca am o firma preferata de oje, dar imi plac foarte mult cele de la Rimmel London (colectiile: I ♥ lasting finish & Lycra Pro), cele de la Flormar si mai nou ceva firme no-name ;))

2. Oja cu sclipici sau fara?
BOTH! Dar cele cu sclipici mai mult iarna, nu mi se pare ca se merg vara :-??

3. OPI, China Glaze sau Essie?
N-am incercat niciuna din pacate, dar am pus ochii pe niste oje de la OPI pe care trebuie sa le am!

4. Cat de des iti schimbi oja pe unghii?
O data, de 2 ori pe saptamana. Depinde:)

5. Care este culoarea ta preferata pentru unghii?
Momentan movul inchis ♥!

6. Culori inchise sau culori deschise?
Tough choice, nu pot alege:))

7. Ce ai pe unghii in momentul asta?
Lac transparent de la Flormar.

8. Oja mata pe unghii, in or out?
Mie una nu-mi plac ojele mate, dar nu le consider out:)

9. Manichiura frantuzeasca, iti place sau nu?
Imi place mult, pacat ca nu am rabdare sa-mi fac:(

10. Culoarile preferate pentru iarna?
Albastru inchis si rosu:)

Dau tagul acesta mai departe lui:
Anda Zelenca
Honey Bunny
Beauty with Leya
Andreea (Bazar de impresii)
Anca
Delia (Sweet Crazy Lollipop)

V-am pupat! :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...