luni, 6 februarie 2012

Elf Studio & Avon HAUL!

Buna fetelor:* Nu stiu ce e cu mine, dar daca deschid un catalog Avon nu ma pot abtine sa nu cumpar macar un produs! Mie sincer imi plac, sunt ieftine si bune (nu am avut experiente proaste cu ele). La fel cu produsele Elf, raportul calitate-pret e foarte bun!
Astazi am sa va arat ce produse mi-am cumparat la ultimele comenzi Avon si Elf:)

haul avon elf

De la Avon mi-am luat 2 rujuri nuantele: Miraje si Rose light! Sunt foarte bune si coloreaza frumos buzele:)
Am mai luat si un gloss Glazewear Shine in nuanta Iced pink, iar de la Elf am ales un lipstain in nuanta First Date.

            SWATCH rujuri Avon:                                                          SWATCH lipstain Elf si lipgloss Avon:                                     
DSC_7363swatch rujuri

De la Elf am mai luat o pensula Angled, un eyeliner crema si un blush in nuanta Blushing Rose!

blush elf

Care sunt ultimele voastre achizitii de la Avon & Elf?:>

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...