marți, 7 februarie 2012

Review: Demachiant bifazic Farmec

demachiant farmecBuna fetelor! ♥ Acum cateva saptamani mi-am luat rimelul The Falsies Waterproof  de la Maybelline, care e foarte waterproof daca pot spune asa:))) Urmatoarea zi l-am si folosit, dar seara cand am vrut sa ma demachiez, mi-am dat seama ca nu am nici un demachiant waterproof...am incercat cu servetele demachiante, cu demachiant de ochi de la Sephora, dar rimelul tot nu se dadea jos de pe genele mele... pacat ca nu m-am gandit sa folosc ulei de masline:| A doua zi am dat o fuga pana la Farmec si mi-am luat demachiantul bifazic cu Echinaceea pentru ochi si buze!

Puncte tari:
- curata machiajul waterproof foarte usor
- se consuma greu!
- nu provoaca usturimi ( cel putin eu nu am simtit nimic :)) )
- confera o senzatie de hidratare
- nu are miros
- cantitate destul de mare- 150 ml
- pretul: aprox. 9 lei

Puncte slabe:
- dupa ce il agiti trebuie sa torni rapid pe discheta, se omogenizeaza foarte repede...

Il recomand, e foarte bun! Voi ce demachiant folositi acum? :d

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...