sâmbătă, 25 februarie 2012

Hand Creams! ♥

Hey girls! Ce faceti voi?:*
Astazi va voi vorbi despre cremele pe care le folosesc eu pentru a-mi hidrata mainile si pentru a le proteja de frig:)

De ce trebuie sa folosim creme de maini?
Deoarece mainile noaste sunt solicitate in toate activitatile pe care le facem, ca urmare  isi pierd echilibrul hidratarii, iar pielea poate devini uscata, uneori chiar ranita.
Scopul cremei de maini este de a retine umezeala la nivelul pielii, actionand ca un hidratant puternic!


1. Crema Neutrogena Concentrated - E foaaaaarte buna! A little goes a long way, serios:D E chiar concentrata si nu trebuie sa aplici decat un bob de mazare pentru a hidrata rapid si in profunzime pielea mainilor, reparand crapaturile cauzate de frig sau de alti factori. Eu am varianta cu miros, un miros ft discret. Intra destul de rapid in piele, eu masez putin iar dupa un minut deja e absorbita. Pretul e un pic marisor, dar merita- 21 de lei (50ml)

2. Crema Krauter cu ulei de sambure de struguri si migdale - Miroase foarte bine, hidrateaza intens si previne uscarea pielii! O folosesc zilnic de 2 saptamani, e foarte buna. Si imi place si ambalajul, e foarte dragut. Am luat-o cu 13 lei. (100 ml)

3. Crema pentru maini si unghii AslaVital - Pe asta mai mult mama o foloseste si e multumita de ea...mai un pic si o termina:) E chiar buna pentru ca hidrateaza cuticulele ft bine si piele capata un aspect neted si catifelat. Pretul? 12 lei pentru 100 ml.

4.Crema Kamil cu extact de musetel si bisabolol - Nu are coloranti, uleiuri minerale, emulgatori PEG...e foarte buna si miroase super. Locul ei e in geanta mamei mele:)) A luat-o din Real daca nu ma insel cu vreo 10 lei maxim:)

5. Sephora Lait Lotion - Asta mai mult e o lotiune de corp dar am bagat-o intre cremele de maini doar pentru a lauda-o! I JUST LOVE IT! Miroase incredibil de bine, are o textura foarte usoara care intra in maxim 20 de secunde in piele, lasand-o super catifelata! Am primit-o cadou, nu stiu cat a costat :-s

6. Crema Sabon Lavander Apple - Si crema asta miroase genial, a mere, a levantica, a Craciun :)) Intra foarte rapid in piele, lasand-o cu un miros superb. Ma simt foarte rasfatata cand o folosesc, probabil din cauza pretului de 54 de lei. :)) 

7. Crema Sabon Ginger Orange - Are o textura un pic mai grasa decat crema precedenta si miroase a Coca Cola sau jeleuri cu Coca Cola!! Ahh♥ Pretul e de 62 de lei.

Acestea sunt toate cremele de maini pe care le am (cred) si le folosesc pe fiecare, in functie de starea pe care o am:)) In ultima perioada am fost cam obsedata de creme, dar pot sa zic ca nu am avut mainile crapate deloc iarna asta \:d/ In schimb, iarna trecuta imi erau asa crapate si descuamate, God :-s Cam asta a fost pentru azi, sper ca v-a fost de folos postarea aceasta! Va puuup! :*


Am doua intrebari pentru voi:
Voi ce creme de maini folositi iarna? Credeti ca o crema scumpa e mai buna decat una ieftina? (exemple)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...