luni, 27 februarie 2012

LOTD: Happy girls are the prettiest!

Hello hello! :* 
Uite ca a inceput o noua saptamana care sper ca va trece super repede...nu stiu ce-i cu mine da nu am chef de scoala deloc. Vreau sa vina vacanta de Pasti, sa merg la bunici si sa ma relaxez!

Aaa, da! Va multumesc ca va inscrieti la giveaway in numar asa mare, chiar nu ma gandeam ca o sa fiti atatea doritoare. Daca cumva nu puteti trimite comentarii la giveaway, va rog sa imi trimiteti raspunsul la intrebari pe email (the_beauty_diary@yahoo.com) si eu va voi trece pe lista :* Acestea fiind spuse, am va arat ceva poze de ieri, cand eram plictisita si aveam chef de strambat, sper sa va placa macar un pic machiajul pe care l-am purtat...nu ma compar cu celelalte bloggerite care fac niste machiaje superbe, dar incerc si eu:)) 




Prea multe poze cu machiajul nu am, deoarece aparatul a facut o gramada de fitze si cred ca am maxim 5 poze focusate...cred ca e un fir de praf prin obiectiv, habar n-am!

Produse folosite pentru fata:
- Fond de ten Rimmel London Match Perfection (100 ivory)
- Anticearcan Garnier Roll on (light)
- Corector Elf Essential (ivory)
- Pudra Max Factor Creme Puff (34 Sun Frolic)
- Blush Elf Studio (Blushing Rose)

Produse folosite pentru ochi:
- Primer Sephora
- Fard crema Elf Essential (Butter Pecan)
- Miss Sporty Duo Eyeshadows (208 Papillon)
- Farduri din paleta 120
- Eyeliner crema Elf Studio (black)
- Rimel ScandalEyes Rimmel London

O saptamana cat mai placuta! Asteptati primavara? 8->

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...