sâmbătă, 3 martie 2012

Preferatele lunii Februarie! ♥

Buna fetelor! :* Cum e in weekend?
Eu m-am trezit astazi la ora 8, am facut curatenie in camera si am recuperat serialele pe care nu am apucat sa le vad saptamana trecuta. Acum scriu aceasta postare in care vreau sa va arat ce produse am folosit cel mai mult in luna ce-a trecut:) Si sa nu uit, mai aveti timp pana miercuri, 7 martie, sa va inscrieti la giveaway!
That being said, let's start!


Fond de ten Rimmel London Match Perfection - Am inceput sa il folosesc numai in 22 februarie, dar de atunci nu am mai folosit alt fond de ten inafara de acesta! Imi place foarte mult cum se adapteaza nuantei tenului si ca arata foarte natural! Sa imi spuneti daca ati vrea sa vedeti un review la acest produs.


Pudra Max Factor Creme Puff - Fixeaza fondul de ten foarte bine si da o nuanta frumoasa pielii! Stiam ca trebuie sa imi ascult instinctul, dar tot am luat o nuanta mai inchisa...Dar am gasit solutia: aplic prima oara intr-un strat subtire aceasta pudra, iar apoi peste aplic alta de la Farmasi, foarte deschisa.


Rimel ScandalEyes de la Rimmel London - L-am luat numai cu 9,99 lei! Imi place ca are periuta foarte groasa, lungeste genele si le da volum.


Cream Eyeliner de la Elf (Studio) in nuanta Black - Foarte usor de aplicat, rezista toata ziua! ♥


Duo Eyeshadow Quad de la Miss Sporty in nuanta Papillon - Cu nuanta mai inchisa imi umplu sprancenele, iar pe cea deschisa o aplic pe toata pleoapa pentru a obtine un look natural.


Zineryt - Deoarece sunt intotdeauna cu mainile pe fata, mai ales pe frunte ...a inceput sa imi iasa o gramada de cosuri. Asa ca am fost la dermatolog si mi-a dat aceasta solutie care pot sa spun ca functioneaza chiar bine! O aplic dimineata si seara, iar majoritatea cosurilor au disparut. \:D/



Balsam de buze Krauter - Cine ma cunoaste stie ca sunt cam obsedata cu balsamurile de buze...Cel de la Nivea s-a terminat, asa ca l-am luat pe acesta si deja il termin si pe el :))) E cu miere, miam miam!


Moisurizing Day Cream de la Nivea - Miroase super bine si e o baza buna de machiaj!


+ Crema de maini Krauter despre care am vorbit AICI si pensula Small Angled de la Elf cu care aplic eyelinerul crema:) 

In luna februarie am citit cele 4 volume din Jurnalele Vampirilor, care mi-au placut ft mult! Am luat cate o carte in fiecare zi de luni cu revista Bravo Girl. Eu zic ca am iesit ft bine- 44 de lei pentru 4 carti! Problema e ca mai sunt 3, fiecare fiind 45 de lei...Vreau sa le cumpar si pe urmatoarele 3, dar cred ca mai trebuie sa astepte pana dupa Pasti :)


Si serialul meu preferat din luna februarie este The Secret Circle ♥


Sunt chiar curioasa daca voi va uitati la seriale! As vrea sa stiu care e preferatul vostru:*
Va puup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...