marți, 12 iulie 2011

Review: Nivea Pure&Natural Body Milk


"Are o formula ce contine ingrediente atent selectate, Ulei de Argan, Ulei de Jojoba, obtinute din culturi BIO, special dezvoltate pentru hidratarea intensiva a pielii, lasand'o frumoasa si catifelata intreaga zi. Fara parabeni. Fara siliconi. Fara coloranti. Fara uleiuri minerale"-> cam asta scrie pe ambalaj:)

Mie una, imi place mult aceasta lotiune. Imi place mirosul fresh, imi place ca imi hidrateaza pielea bine si ca mi'o lasa catifelata:) O folosesc de cate ori imi amintesc sa imi hidratez pielea, uneori dupa fiecare dus, uneori cand imi simt pielea uscata. E o lotiune usoara, perfect pentru vremea aceasta inabusitoare (->oribila). Imi place ca intra destul de rapid in piele, cam in 5 minute dupa ce am aplicat'o.  Costa in jur de 20 de lei si are 400ml. 



(  review scurt si la obiect:)) )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...